wtorek, 31 sierpnia 2010

Sklep z zabawkami w Poznaniu

W dniu dzisiejszym chciałbym polecić kolejną firmę, z której często korzystam, aby zakupić swoim dzieciom zabawki na urodziny, dzień dziecka, wielkanoc, boże narodzenie czy nawet czasami bez okazji.


Gdy kilka lat temu trafiłem na firmę Bertuś zabawki poznań niespodziewałem się, że zostane ich stałym klientem. Z każdego zakupu czy dokonanego przez internet czy w jednym z dwóch sklepów na terenie Poznania byłem bardzo zadowolony, a jeszcze bardziej wniebowzięte były moje dzieci. Miła obsługa, zawsze towar na czasie, najlepszych producentów a do tego w atrakcyjnych cenach, to wszystko co rodzic taki jak ja może wymagać. Bo jak wszyscy wiedzą z dziećmi jest tak, że pojawia się reklama nowej zabawki w telewizji i nagle wszyscy w szkołach i przedszkolach mają to już.

W tej chwili wybór w sklepie z zabawkami Poznań nie jest wcale prosty. Często zdarza mi się, że przeglądam historie przeglądarek moich dzieci, aby zobaczyć czego szukają, jakie nowości wchodzą na rynek, co inne koleżanki czy koledzy już mają, aby nie być gorszym od nich. Ta moda zmienia się tak szybko, że aż trudno nadążyć, mając na głowie mnóstwo innych spraw, a obsługa sklepu skutecznie doradzi nam co warto zakupić.

Szczerze polecam firmę Bertuś, gdyż lepszego miejsca z zabawkami dla naszych pociech w Poznaniu nie znajdziemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz